POST🔥 #880 | Opale | NOIR | DAPPA | E.A. Studio | Cynful | Revoul | A&D Clothing | GUTCHI | MI | !R.O! | Cosmopolitan | Man Cave | Kinky Event | Thereafter | Tres Chic

POST🔥 #880 | Opale | NOIR | DAPPA | E.A. Studio | Cynful | Revoul | A&D Clothing | GUTCHI | MI | !R.O! |  Cosmopolitan | Man Cave | Kinky Event | Thereafter | Tres Chic

--Her--

Opale . Camelia Hair @Tres Chic
:::NOIR::: Furiosa Choker @Thereafter Event
DAPPA - Drift Tattoo.Kinky Event (Starts 28 August)
.:E.A.Studio:. BOX Moray Nails -Gloves-Ring Set
[Cynful] Neveah Jumpsuit 
Revoul - Lucia Diamond Heels / Onyx

--Him--

: :::NOIR::: Sail Bracelets  @Man Cave
A&D Clothing - Pants ~Justin~ GIANNI  @Cosmopolitan
 GUTCHI - Social Shoes

--Decors--

06 MI Piano Rug (3 LI)@Cosmopolitan
MI Neon Backdrop Red@Cosmopolitan
01 MI Restricted Area (1 LI)@Cosmopolitan
08 MI Guitar Hanger (4 LI)@Cosmopolitan
10 MI Piano Couch (6 LI) RARE Copy@Cosmopolitan
02 MI Make your own (1 LI)@Cosmopolitan


 Pose Couple | *!R.O!* Thirsty BENTO Couple Pose w/ Mesh Water Bottle (Wear)

Postar um comentário

My Instagram

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes